De ce simţim nevoia să ne exprimăm în alte limbi?

În general,vorbind pe net cu oameni,am observat că mulţi dintre ei au tendinţa de a se folosi de expresii din alte limbi.Engleza e folosită cel mai des.

Eu de exemplu am studiat doar spaniolă şi franceză,aşa că nu înţeleg mare lucru în engleză.Ştiu,voi avea mare nevoie,mai ales în meseria mea;o să încep să studiez dar nu aceasta era ideea.

Mă deranjează faptul că unii nu stăpânesc foarte bine limba română şi încep să folosească engleza.Şi mă întreb de ce?Au trăit ani întregi în ţări unde se vorbea engleza iar acum le este greu să se dezobişnuiască?O folosesc pentru a fi cool?

Mie de exemplu limba română mi se pare mai grea decât franceza sau engleza.Atât de bine ştiu româna din moment ce încep să utilizeze alte limbi?Cu bunicii tot în engleză dialoghează?La magazin cer pâine în engleză? Poze flori frumos organizate?

Aaa,şi  o mică legătură cu tema.Mă mai uit la Megastar,îmi place muzica.Şi de fiecare dată când se cântă în engleză,doamna Aura Urziceanu începe să critice  concurenţii pentru că nu au pronunţat cuvintele foarte bine în engleză.Sunt curioasă câţi străini pronunţă foarte bine limba noastră!?Hai să fim serioşi,mai rar întâlneşti un străin care pronunţă foarte bine în română.Doamna o spune ca şi cum ar trebui să le fie  ruşine concurenţilor.Păi să-i asculte dânsa pe spanioli cum pronunţă engleza şi atunci să mai spună ceva.Cred că va muri de râs înainte de toate.Şi spaniolilor nici nu le pasă.

Sunt atât de liberi în toate!Iar la noi în ţară există atâtea cerinţe fără rost!De aia se câştigă bine la noi,că pronunţăm engleza la perfecţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu