Jurnalul unei amante *Pisiii

Vai şi ce-mi place când îmi spune aşa!Pisiii!

Este exact pe placul meu,ştie ce-mi place fără să-i spun.Doamne şi ce fund are,ma innebuneşte!

Mdeah,e căsătorit de 15 ani şi are 2 copii.Şi ce?Eu ştiu că dragostea nu are limite,nu contează absolut nimic în dragoste doar ca cele două persoane să se simtă bine împreună,să se potrivească în toate,mai ales în privinţa sexului.Oh,da!Şi ce bine o face.

Cam rar dar îl înţeleg.E şi el obosit de la serviciu,munceşte foarte mult.Trebuie să-mi plătească şi mie chiria pe luna asta că doar de aia mi-o trag cu el.Trebuie să profit şi eu într-un fel.Adică dragoste dragoste,dar dragostea asta trece şi prin stomac.Ah şi ce mişto că vine ziua mea.Îl pun să mergem un week-end la munte şi să vezi acolo sex sălbatic.S-o lase pe acritura aia de nevasta’sa şi să afle gustul vieţii alături de mine.Să ne distrăm,să o facem toată ziua fără să ne pese de nimic,doar noi doi.

Poate îmi face cadou şi brăţara aia frumoasă pe care am văzut-o în vitrină când veneam de la solar.S-ar potrivi pe bronzul meu,e din aur alb.Supeeer!Ce viaţă am!Nici nu-mi puteam dori mai mult.Am o casă,am iubi cu bani,am un serviciu unde fac doar prezenţa,sunt frumoasă…mă descurc ce mai!

Şi ce bine mă sfătuia maică’mea:”Copilo,tu trebuie să-ţi găseşti unul cu bani,nu un beţivan ca tactu!”

Ăsta e şi stilat pe deasupra.Ce bine că am pus mâna pe un aşa bărbat! Sigur îl fac să divorţeze de acritură,e clar că e mort după mine.Altfel nu venea el la mine ca să facem sex la 3 dimineaţa.E clar,nu poate rezista fără să mă aibă,plus că acritura nu-l satisface deloc.Se gândeşte doar la mine când i-o trage,îmi spune numele în gând doar ca să-i treacă greaţa.

Mai am doar puţin de aşteptat şi va fi al meu în întregime.Ah,până atunci mă duc să mă epilez.

Un comentariu:

  1. Foarte funny...ceva diferit fata de ce-am citit eu până acum legat de acest subiect.Nu stiu daca e reală povestea,dar e fun

    RăspundețiȘtergere